Цей термін походить від ґрецьких слів оліґос і полео й означає небаґто продаю, в науковому середовищі поширив анґлійський економіст Томас Мор у 1516 році . Тобто, панування декількох продавців у виробництві й наданні послуґ в певних ґалузях економіки та їх ціновий диктат на ринках . Оліґополія є колективною монополією , в якій своєрідно поєднується монополія й конкуренція . Ціни , що встановлюються оліґополістами монопольні за своєю природою, а типовим способом їх встановлення є лідерство в цінах . Тому обмежена конкуренція між продавцями є здебільшоґо неціновою , а за рахунок поліпшення якості товарів та послуґ, надання знижок, удосконалення сервісноґо високоякісноґо обслуговування клієнтів .✍️
Джерело : ✍️
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.