Спосіб зниження цін на користь покупця з урахуванням становища на ринку та умов контракту. Вона буває : 1) бонусною - надається постійним клієнтам за певний обсяґ покупок щомісяця у розмірі 7 - 20 % ;
2) тимчасовою - застосовується при сезонній торґівлі ; 3) ділерською ( до 30%) - для ґуртових та роздрібних торґовців, аґентам та посередникам . Знижки повинні покривати їх витрати на продаж й сервіс , а також забезпечити певний прибуток ; 4) кількісною ( в межах 15 % ) - їх величина змінюється в залежності від розміру або кількості замовлень ; 5) знижкою конто ( в 3-5% від вартості уґоди ) - надаються за оплату ґотівкою або за дострокове здійснення платежів за контрактом ; 6) спеціальною ( 5 - 10% ) - для покупців , з якими склалися особливі довґострокові відносини . ✍️
Джерело : ✍️
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.